پاورپوینت ارتباطات سازمانی دکتر دوازده امامی

نویسنده
تاریخ انتشار
۲۷ بهمن ۱۳۹۹
تعداد بازدید
452 بازدید
50,000 تومان
افزودن به سبد خرید

برای اینکه یک اندیشه به واقعیت بپیوندد باید برنامه‌ای وجود داشته باشد و هنگامی که یک برنامه توسعه می‌یابد باید با افرادی که درگیر اجرای آن هستند ارتباط برقرار شود.ارتباطات عبارت است از فرایند ارسال اطلاعات از طریق یک شخص به شخص دیگر و درک آن توسط شخص گیرنده، یعنی انتقال و سهیم شدن در اندیشه‌ها و عقاید و واقعیت‌ها به گونه‌ای که گیرنده، آن‌ها را دریافت و درک کند. ارتباط موثر عامل دستیابی افراد به اهداف سازمانی، بالا رفتن تراز بهره‏‌وری و رضایت‌مندی کارکنان و ذینفع‏‌های راهبردی است. وجود سازمان وابسته به ارتباطات است و هر مدیری معمولاً بیشتر وقت خودش را صرف برقرار کردن ارتباطات می‌کند.

مطالعه بیشتر

راهنمای ثبت نام:
  • لینک دانلود محتوای آموزشی فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

29 − = 19