مدیریت روابط با مشتریان عبارتست از مجموعه گام هایی که به منظور ایجاد، نگهداری و بهینه سازی توسعه روابط طولانی مدت و ارزشمند بین مشتریان و سازمان برداشته می شود
فهرست مطالب این محتوا به صورت خلاصه عبارتند از :
مقدمه
مدیریت چرخع حیات مشتری
مزایای به کارگیری سیستم های ارتباط با مشتری
چالش های اجرایی CRM
اندازه گیری رضایت مشتری
نقش محوری مدیریت ارتباط با مشتری
ارزیابی آمادگی سازمان ها برای اجرای CRM
طراحی موفق سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
شکست پروژه های CRM
نمونه های اجرا شده CRM در چند سازمان مختلف
راهنمای ثبت نام:
- لینک دانلود محتوای آموزشی فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- در صورتیکه بعد از دانلود جهت بازکردن فایل نیاز به رمز بود از www.2ac.ir استفاده نمایید.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.